Kolmas lomaviikko takana. Mihin se aika kuluukaan kun ei ole edes FM-kelejä. Kesäflunssa kuitenkin iski ja nyt on sitten joutanut kuuntelemaan 30.5. Tornion nauhoituksia. Samaan aikaan nauhoilla kuuluu asemaa Puolasta, Liettuasta kuin Tatarstanista. Laajat kelit.

No comments:
Post a Comment